Acceso al documento / Access the document
Section: Electronic documents
Title: Anàlisi de la documentació comptable i del negoci de l'any 2022 dels agents d'assegurances vinculats i de les societats d'agència d'assegurances vinculades
Publication: Barcelona : Generalitat de Catalunya. Direcció General de Política Financera, Assegurances i Tresor, 2022Physical description: 23 p.This includes: Introducció -- Distribució geogràfica -- Estructura de l'organització: mitjans personals i materials -- Distribució de la cartera d'assegurances en xarxa pròpia i externa -- Volum total de negoci intermediat classificat en trams -- Distribució de la cartera d'assegurances en vida i no vida -- Distribució de la cartera d'assegurances en rams no vida -- Distribució de la cartera d'assegurances en rams de vida -- Cartera d assegurances intermediada -- Dades comptablesMateria / lugar / evento: Mediación de seguros Información contable Agentes de seguros Agentes vinculados Cartera de seguros Volumen de negocio Estadísticas Cataluña (Comunidad Autónoma) España Otros autores: Generalitat de Catalunya. Direcció General de Política Financera, Assegurances i Tresor
Other categories: 15
Referencias externas: