Regional scale ecological risk assessment : using the relative risk model

Sección: Libros
Título: Regional scale ecological risk assessment : using the relative risk model / edited by Wayne G. Landis
Publicación: London [etc.] : CRC Press, cop. 2005Descripción física: 301 p. ; 24 cmNotas: Introduction to the regional risk assessment using the relative risk model -- Interactions among risk assessors, decision makers and stakeholders at the regional scale : the importance of connecting landscape-level endpoints with management decisions -- Application of the relative risk model to the Fjord of Port Valdez, Alaska -- Application of the relative risk model to the upper Willamette River and lower McKenzie River, Oregon -- Codorus creek watershed : a regional ecological risk assessment with field confirmation of the risk patterns -- Codorus creek : use of the relative risk model ecological risk assessment as a predictive model for decision making -- Developing a regional ecological risk assessment : a case study of a Tasmanian agricultural catchmentMateria / lugar / evento: Riesgos medioambientales Riesgo ecológico Evaluación de riesgos Protección del medio ambiente Modelos de simulación Métodos de evaluación Otros autores: Landis, Wayne G.
Otras clasificaciones: 83Números normalizados: ISBN 1-56670-655-6
FUNDACIÓN MAPFRE. Centro de Documentación — Signatura: 83 REG REG — Nº de registro: 037460