Todas las obras relacionadas: Yoon, Young Hee

Imagen del registro

A Theoretical model for respirator cartridge service life for binary systems : application to...

• En: American Industrial Hygiene Association journal. - Akron, Ohio. - Vol. 53, nº 8, August 1992 ; p. 493-502
Imagen del registro

Breakthrough time and adsorption capacity of respirator cartridges

• Yoon, Young Hee
  • En: American Industrial Hygiene Association journal. - Akron, Ohio. - Vol. 53, nº 5, May 1992 ; p. 303-316
Imagen del registro

Contaminant breakthrough : a theoretical study of charcoal sampling tubes

• Yoon, Young Hee
  • En: American Industrial Hygiene Association journal. - Akron, Ohio. - Vol. 51, nº 6, June 1990 ; p. 319-325
Imagen del registro

Effects of humidity and contaminant concentration on respirator cartridge breakthrough

• Yoon, Young Hee
  • En: American Industrial Hygiene Association journal. - Akron, Ohio. - Vol. 51, nº 4, April 1990 ; p. 202-209
Imagen del registro

A Theoretical study of the effect of humidity on respirator cartridge service life

• Yoon, Young Hee
  • En: American Industrial Hygiene Association journal. - Akron, Ohio. - Vol. 49, nº 7, July 1988 ; p. 325-332