Todas las obras relacionadas: Churchill, Craig

Imagen del registro

Protecting the poor : a microinsurance compendium (Volume II)

• Geneva ; Munich : ILO : Munich Re Foundation, 2012

Introduction to the 2011 symposium issue of JRI on microinsurance

• Churchill, Craig
  • En: The Journal of risk and insurance. - Nueva York : The American Risk and Insurance Association, 1964- = ISSN 0022-4367. - 01/03/2011 Tomo 78 Número 1 - 2011
  • Artículos y Capítulos
Imagen del registro

Protegiendo a los pobres : un compendio de microseguro

• Ginebra ; Munich ; Madrid : Organización Internacional del Trabajo : Fundación Munich Re : Plaza y Valdés Editores, 2009

The Emergence of microinsurance

Imagen del registro

Microinsurance products and delivery channels

• Churchill, Craig
  • [S.l.] : CGAP : Munich Re Foundation, 2008
Imagen del registro

Protecting the poor : a microinsurance compendium

• Geneva : International Labour Organization, cop. 2006

Microinsurance conference 2006 : making insurance work for Africa

• Munich : Munich Re Foundation, 2006

Microinsurance conference 2005 : making insurance work for the poor

• München : Munich Re Foundation, cop. 2006
Imagen del registro

Procurar un funcionamiento eficaz de los microseguros en instituciones de microfinanciación :...

• Geneva : OIT, 2003