9 Resultados de la búsqueda

Búsqueda efectuada: MAPA20080509187

Imagen del registro

Advancing digital transformation in financial services

• [Brighton] : Harvard Business Review : HCL Digital Experience, 2023
Imagen del registro

Innovators become leaders :data-driven, risk-taking organizations outpace their peers

• [Brighton] : Harvard Business Review, 2020
Imagen del registro

U.S. and Japan life insurers insolvencies case studies : lessons learned from resolutions

• Geneva : The Geneva Association, 2015

Modelling longevity risk for Solvency II : case study

• Silverman, Stuart
  • New York and London : Milliman, 2011
Imagen del registro

The Development of a fatigue-risk index for shiftworkers

• Norwich : HSE, 2006
  • Aviso

Framework for evaluating internal audit risk

• Patton, James M.
  • Florida : Institute of Internal Auditors, cop. 1982

The AIB-2 in combination companies

• Hartford, Connecticut : Life Insurance Marketing and Research Association, [1978 ?]

Social security programs throughout the world : 1979

• Washington D.C. : U.S. Department of Health and Human Services, [1980?]