10 Resultados de la búsqueda

• Budapest : Hungarian Financial Supervisory Authority, 2002-

Policía de Hungría

• Duque Quicios, José
  • En: Guardia Civil. - Madrid : Dirección General de la Guardia Civil. - nº 729, Enero 2005 ; p. 36-41
Imagen del registro

Stakeholder views on floods risk management in Hungary's upper tisza basin

• Vari, Anna
  • En: Risk analysis : an international journal. - New York and London : Society for Risk Analysis. - Vol. 23, nº 3, June, 2003 ; p. 585-600

Insurance sector in Hungary

• En: . - [s.l.] : [s.n.]. - [2002] ; [9] p.

European financing laws

• London [etc.] : Chancery Law Publishing, cop. 1994
Imagen del registro

Comparación de las políticas económicas aplicadas en Hungría, Polonia y Checoslovaquia