Todas las obras relacionadas: Keiretsu

Imagen del registro

Organization structure and corporate demand for reinsurance : the case of the japanese Keiretsu

• Yanase, Noriyoshi
  • En: The Journal of risk and insurance. - Nueva York : The American Risk and Insurance Association, 1964- = ISSN 0022-4367. - 05/06/2017 Volumen 84 Número 2 - junio 2017 , p. 599-629
Imagen del registro

Breve historia de los keiretsu japoneses

• Anchordoguy, Marie
  • En: Harvard-Deusto business review. - Bilbao. - 2º trimestre 1991 ; p. 36-37
Imagen del registro

Can a keiretsu work in America?

• En: Harvard business review. - Boston. - September-October 1990 ; p. 180-197
Imagen del registro

Computers keiretsu and the coming of the U.S.

• Ferguson, Charles H.
  • En: Harvard business review. - Boston. - July-August 1990 ; p. 55-70