Todas las obras relacionadas: Análisis de fallos

Imagen del registro

Component criticality in failure cascade processes of network systems

• Zio, Enrico
  • En: Risk analysis : an international journal. - McLean, Virginia : Society for Risk Analysis, 1987-2015 = ISSN 0272-4332. - 01/08/2011 Tomo 31 Número 8 - 2011 , p. 1196-1210
Imagen del registro

¿Duermen las empresas el sueño de la razón? : siete obstáculos al aprendizaje organizacional

• González Fernandez de Valderrama, Beatriz
  • En: Training & Development Digest. - Madrid. - Nº 55, Noviembre, 2005 ; p. 14-18
Imagen del registro

Análisis modal de fallos y efectos: AMFE

Imagen del registro

When too much IT knowledge is a dangerous thing

• McAfee, Andrew
  • En: Sloan Management Review. - Boston. - nº 2,Vol. 44, Winter 2003 ; p. 83-89
Imagen del registro

La Prevención y protección de incendios vista por los cuerpos de bomberos

• Garmendia Urbieta, Javier
  • En: Seguritecnia. - Madrid. - nº 259, Abril 2001 ; p. 44-45
Imagen del registro

L'Evitement des fautes logicielles par la qualité

• Charpentier, P.
  • En: Cahiers de notes documentaires. - Paris. - nº 167, 2e. trimestre 1997 ; p. 249-259

Fallo de componentes : válvulas

Imagen del registro

The Alarm problem and directed attention in dynamic fault management

• Woods, David D
  • En: Ergonomics. - London and Washington. - Vol. 38, nº 11, November, 1995 ; p. 2371-2393

Breakdown : deadly technological disasters

• Schlager, Neil
  • Detroit [etc.] : Visible Ink, cop. 1995
  • Libros

Structural failure, product liability and technical insurance, IV : proceedings of the 4th...

• International Conference on Structural Failure, Product Liability and Technical Insurance
  • Amsterdam [etc.] : Elsevier, 1993
  • Libros
Imagen del registro

The Complex role of perceptual organization in visual display design theory

• Sanderson, Penelope M.
  • En: Ergonomics. - London and Washington. - Vol. 35, nº 10, October 1992 ; p. 1199-1219
Imagen del registro

A Method for system reliability analysis with change-over operation

• Yukimachi, Takeo
  • En: Ergonomics. - London and Washington. - Vol. 35, nº 5-6, May-June 1992 ; p. 499-512

Interference between switched tasks

• Cellier, Jean-Marie
  • En: Ergonomics. - London and Washington. - Vol. 35, nº 1, January 1992 ; p. 25-36
Imagen del registro

Design and methods for a survey of lead usage and exposure monitoring in California industry

• En: American Industrial Hygiene Association journal. - Akron, Ohio. - Vol. 52, nº 10, October 1991 ; p. 403-408
Imagen del registro

Hazard assessment of video display units

• En: American Industrial Hygiene Association journal. - Akron, Ohio. - Vol. 52, nº 8, August 1991 ; p. 324-331
Imagen del registro

The Role of error in organizing behaviour

• Rasmussen, Jens
  • En: Ergonomics. - London and Washington. - Vol. 33, nº 10-11, October-November 1990 ; p. 1185-1199
Imagen del registro

Designing for transportation safety in the light of perception, attention, and mental models

• Moray, Neville
  • En: Ergonomics. - London and Washington. - Vol. 33, nº 10-11, October-November 1990 ; p. 1201-1213
Imagen del registro

Errors and driver support systems

• Michon, John A.
  • En: Ergonomics. - London and Washington. - Vol. 33, nº 10-11, October-November 1990 ; p. 1215-1229
Imagen del registro

Variable errors set a limit to adaptation

• Brehmer, Berndt
  • En: Ergonomics. - London and Washington. - Vol. 33, nº 10-11, October-November 1990 ; p. 1231-1239
Imagen del registro

Theorical perspectives on error analysis and traffic behaviour

• Lourens, Peter F.
  • En: Ergonomics. - London and Washington. - Vol. 33, nº 10-11, October-November 1990 ; p. 1251-1263