Todas las obras relacionadas: Entorno del riesgo

Risk and resilience : global insurance survey 2024

• New York : Goldman Sachs Asset Management, 2024

States of fragility 2022

• Paris : OECD, 2022
Imagen del registro

"A veces la Justicia considera al Seguro como una sociedad de beneficencia" : [entrevista a]...

• Cejas, Aníbal
  • En: Mercado Asegurador. - Buenos Aires : Mercado Asegurador, 1978-. - 02/10/2017 Número 442 - octubre 2017 , p. 18
Imagen del registro

It's time to join the cyber security conversation

• Moyer, Chris
  • En: Asia insurance review. - Singapore : Ins Communications Pte Ltd., 2009- = ISSN 0218-2696. - 02/10/2017 Número 10 - octubre 2017 , p. 92-93
Imagen del registro

PI problems loom large for law firms : law firms need to improve their risk culture

• Booth, Garry
  • En: Reactions. - London : Euromoney Institutional Investor PLC, 1981- = ISSN 0953-5640. - 01/05/2017 Número 5 - mayo 2017 , p. 40-41
Imagen del registro

Commonality of risk assessment language in cyber insurance : recommendations on cyber insurance

• Heraklion, Greece : ENISA, 2017

Panorama des risques

• En: Face au risque : la référence des acteurs de la sécurité. - Saint -Marcel : CNPP, 1979- = ISSN 0014-6269. - 04/01/2016 Número 519 - enero 2016 , p. 4-39
  • Aviso

L'Etat et l'assurance des risques nouveaux : exercice prospectif

• Bentoglio, Guilhem
  • Paris : La Documentation Française, 2005
Imagen del registro

A Pedagogical note on risk framing

• Barth, Michael M.
  • En: Risk management and insurance review. - New York : The American Risk and Insurance Association. - Vol. 7, nº 2 Fall 2004 ; p. 121-149

Envejecimiento y trabajo

• Pérez Bilbao, Jesús
  • Madrid : INSHT, D.L. 1997
Imagen del registro

Seguros y gestión del riesgo industrial en la economía mundial

• Settembrino, François
  • Madrid : Asociación Española de Gerencia de Riesgos y Seguros, 1992