Todas las obras relacionadas: Fluidos hidráulicos

Imagen del registro

Acute and subchronic neurotoxicity studies with tri-n-butyl phosphate in adult sprague-dawley rats

• Healy, C.E.
  • En: American Industrial Hygiene Association journal. - Akron, Ohio. - Vol. 56, nº 4, April 1995 ; p. 349-355
Imagen del registro

Fluídos hidráulicos resistentes al fuego

• En: Noticias de Seguridad. - Englewood, New Jersey. - nº 5, Mayo 1992 ; p. 26-34
Imagen del registro

The Acute toxicity evaluation of a low-temperature hidraulic fluid

• En: American Industrial Hygiene Association journal. - Akron, Ohio. - Vol. 53, nº 3, March 1992 ; p. 163-168
Imagen del registro

Subchronic rat inhalation study with skydrol 500B-4 fire resistant hydraulic fluid

• En: American Industrial Hygiene Association journal. - Akron, Ohio. - Vol. 53, nº 3, March 1992 ; p. 175-180
Imagen del registro

Determination of the toxicity of cyclotriphosphazene hydraulic fluid by 21-day repeated...

• En: American Industrial Hygiene Association journal. - Akron, Ohio. - Vol. 51, nº 11, November 1991 ; p. 583-587
Imagen del registro

Fluides hydrauliques sous pression : risques généraux

• Vacheret, J.M.
  • En: Travail & sécurité. - Paris. - nº 11, Novembre 1989 ; p. 635-638
  • Aviso

Spray fire tests with hydraulic fluids

• Holmstedt, Göran
  • En: Fire safety science : proceedings of the First International Symposium. - p. 869-879
Imagen del registro

Des Fluides difficilement inflammables pour transmissions hydrauliques

• En: Travail & sécurité. - Paris. - nº 7, Juillet 1985 ; p. 403-405
Imagen del registro

Peligrosidad de las mirillas para el control de la circulación de fluídos

• Villanueva Muñoz, José Luis
  • En: Salud y trabajo. - Madrid. - nº 43, Mayo-Junio 1984 ; p. 16-23
Imagen del registro

Agents antibactériens pour fluide d'usinage aqueux

• En: Cahiers de notes documentaires. - Paris. - nº 108, 3e trimestre 1982 ; p. 397-408

Hydraulics for fire protection

• Hickey, Harry E.
  • Quincy, Massachusetts : National Fire Protection Association, cop. 1980
  • Libros
Imagen del registro

How to select and care for quick-connective hose couplings

• Karcher, Thomas D.
  • En: National safety news. - Chicago. - Vol, 120, nº 3, September 1979 ; p. 67-69