Todas las obras relacionadas: Modelo psicométrico

Modelling minds

• Trickey, Geoff
  • En: The Actuary : the magazine of the Institute & Faculty of Actuaries. - London : Redactive Publishing, 2019-. - 01/05/2020 Número 4 - mayo 2020 , p. 20-21
Imagen del registro

The Function of credibility in information processing for risk perception

• Trumbo, Craig W.
  • En: Risk analysis : an international journal. - New York and London : Society for Risk Analysis. - Vol. 23, nº 2, April, 2003 ; p. 343-353
Imagen del registro

Simultaneous analysis of individual and aggregate responses in psychometric data using multilevel...

• En: Risk analysis : an international journal. - New York and London : Society for Risk Analysis. - Vol. 19, nº 4, Agosto, 1999 ; p. 675-683

The Earthscan Reader in risk and modern society

• London : Earthscan Publications, 1998
  • Libros

Percepción social de los riesgos

• Puy, Ana
  • Madrid : Editorial MAPFRE, D.L. 1995