Todas las obras relacionadas: Política de la información

Imagen del registro

Risk managers under strain in polycrisis : overload avoidable but barriers to strategic risk...

• En: Commercial Risk Europe.- Sussex : Commercial Risk, 2024. - Spring 2024
Imagen del registro

An examination of life insurance policy surrender and loan activity

• Cole, Cassandra R
  • En: The Journal of risk and insurance. - Nueva York : The American Risk and Insurance Association, 1964- = ISSN 0022-4367. - 01/06/2021 Volumen 88 Número 2 - junio 2021 , p. 483-516
Imagen del registro

Personal data : the emergence of a new asset class

• Geneva : World Economic Forum , 2011
  • Libros

Monitoring privacy

• Avery, Susan
  • En: Risk Management. - New York. - nº 9, September 2003 ; p. 32-36
Imagen del registro

All wound up : avoiding broken promises in technology projects

• Ehrhart, Timothy
  • En: Risk Management. - New York. - nº 7, July 2002 ; p. 12-16
Imagen del registro

Technology and the reasonable director

• Ferrara, Donna
  • En: Risk Management. - New York. - nº 7, July 2002 ; p. 36-39

Fusion of intelligence information : a Bayesian approach

• Paté-Cornell, Elisabeth
  • En: Risk analysis : an international journal. - New York and London : Society for Risk Analysis. - Vol. 22, nº 3, June, 2002 ; p. 445-454