Todas las obras relacionadas: Que Hee, Shane S

Imagen del registro

A Solid sorbent personal air sampling method for aldehydes

• Wu, Li-Jue
  • En: American Industrial Hygiene Association journal. - Akron, Ohio. - Vol. 56, nº 4, April 1995 ; p. 362-367

Biological monitoring : an introduction

• New York : Van Nostrand Reinhold, cop. 1993
  • Libros
Imagen del registro

Urinary thioether biological monitoring in the interaction between 1,2-dichloroethane and...

• Igwe, O.J.
  • En: American Industrial Hygiene Association journal. - Akron, Ohio. - Vol. 49, nº 1, January 1988 ; p. 10-16
Imagen del registro

Lead exposures during the segments of the ladling cycle at a non-ferrous foundry

• MacQuiston, T.H.
  • En: The Annals of occupational hygiene. - Oxford [etc.]. - nº 1, 1986 ; p. 41-49