Mathematical models for estimating occupational exposure to chemicals

Seção: Livros
Título: Mathematical models for estimating occupational exposure to chemicals / Charles B. Keil,
Publicação: [Fairfax] Virginia : American Industrial Hygiene Association, 1999Descrição física: XII; 106 p. ; 28 cm.Notas: Sumario: Preface -- Why model? -- Indoor air systems -- Vapor pressure and the saturation vapor pressure model -- Generation rate models -- Box models -- Well-mixed model: back pressure-affected generation rate -- Well-mixed model: exponentially decreasing emission rate -- Two-zone model -- Eddy diffusion modeling -- Dermal exposure modeling -- Appendix A: Elementary calculus principles used in modeling -- Appendix B: Sources of vapor pressure data -- Appendix C: basic code for backpressure modelingMateria / lugar / evento: Agentes contaminantes Emisiones contaminantes Vapores Aire viciado Modelos analíticos Modelos matemáticos Higiene industrial Toxicología laboral Otros autores: Keil, Charles B., ed.
American Industrial Hygiene Association. Exposure Assessment Strategies Committee. Modeling Subcommittee
Outras classificações: 872Números normalizados: ISBN 0-932627-99-4
Exemplares:
FUNDACIÓN MAPFRE. Centro de Documentación — Assinatura: MAP - 872 MAT MAT — Nº de registro: 047908
Empréstimo: DisponívelDisponível