Pesquisa de referências

Memòria social de l'assegurança a Catalunya

Recurso electrónico / electronic resource
Seção: Documentos eletrônicos
Título: Memòria social de l'assegurança a Catalunya / UCEAC
Publicação: Barcelona : UCEAC, 2009-Notas: En el informe publicado en 2009 (datos 2008) se ha publicado un Informe especial sobre la crisis económica: els catalans i la crisi econòmica -- La incidència actual de la crisi -- Ha arribat la crisi als fills? -- S'han restringit les despeses quotidianes? -- Com incideix la crisi en l'àmbit personal? -- Expectatives en relació amb la crisi Sumario: Dimensió de l'assegurana catalana -- Densitat de l'assegurança catalana -- Importància de l'assegurança catalana en l'economia -- La capil-laritat de la mediació d'assegurances a Catalunya -- L'assegurança en la societat catalana -- Les seqüeles de salut a Catalunya -- L'assegurança de salut a Catalunya -- L'assegurança i els seus proveïdors Contém: Datos 2008 -- Datos 2009 -- Datos 2010Materia / lugar / evento: Empresas de seguros Mercado de seguros Crisis económica Cataluña (Comunidad Autónoma) España Otros autores: Unión Catalana de Entidades Aseguradoras
UNESPA
Outras classificações: 219