Seção: Documentos eletrônicos
Título: 1994-21st General Assembly of the Geneva Association = 1994-21ème Assemblée Générale de l'Association de Genève = 1994-21. Generalversammlung der Genfer Vereinigung : Stockholm, June 9-10, 1994Autor: Geneva Association (21º: 1994: Stockholm) Características de edición: General Assembly
Publicação: Genève : Assocciation de Genève, 1994Descrição física: 4 v. ; 30 cmNotas: Sumario: Reference documents for the panel on the future perspectives of insurance in Scandinavia and Finland -- The limits of Social Security : the role of private insurance -- The limits of insurability and capacity in relation to industrial risks and natural catastrophesMateria / lugar / evento: Seguros Seguridad Social Perspectivas del seguro Paises escandinavos Finlandia Mercado de seguros Asegurabilidad Catástrofes naturales Riesgos industriales Seguro de riesgos extraordinarios Congresos Otros autores: Association Internationale pour l'Etude de l'Economie de l'Assurance
Outras classificações: 10