Process dynamics in environmental systems

Seção: Livros
Título: Process dynamics in environmental systems / Walter J. Weber, Francis A. DiGianoAutor: Weber, Walter J.
Publicação: New York [etc.] : John Wiley & Sons, cop. 1996Descrição física: XV, 943 p. ; 25 cmSérie: (Environmental science and technology)Notas: Sumario: Overview -- Process characterization and analysis -- Macrotransport processes -- Microtransport processes -- Energy relationships: concepts and applications to homogeneous systems, applications to heterogeneous systems -- Rate relationships: concepts and applications to homogeneous systems, applications to heterogeneous systems -- Reactor engineering: steady-state homogeneous systems, steady-state heterogeneous systems, unsteady-state systems -- Retrospections and perspectives -- General appendicesMateria / lugar / evento: Medio ambiente Ingeniería ambiental Análisis de procesos Casos prácticos Ejercicios Ingeniería química Termodinámica Física Reacciones químicas Otros autores: DiGiano, Francis A.
Serie secundária: Environmental science and technology Outras classificações: 935.1Números normalizados: ISBN 0-471-01711-6
Exemplares:
FUNDACIÓN MAPFRE. Centro de Documentación — Assinatura: 935.1-WEB-PRO — Nº de registro: 022293
Empréstimo: DisponívelDisponível