Current nitrogen dioxide exposures among railroad workers

Fichero PDF / PDF file
Seção: Artigos
Título: Current nitrogen dioxide exposures among railroad workers / Susan Renee Woskie... [et al.]
Notas: Sumario: As part of a series of epidemiologic studies of the mortality patterns of railroad workers, various air contaminants were measured to characterize the workers' current exposures to diesel exhaust. Nitrogen dioxide (NO2), which is a constituent of diesel exhaust, was examined as one possible marker of diesel exposureRegistros relacionados: En: American Industrial Hygiene Association journal. - Akron, Ohio. - Vol. 50, nº 7, July 1989 ; p. 346-353Materia / lugar / evento: Higiene industrial Contaminantes químicos Contaminación atmosférica Dióxido de nitrógeno Ferrocarriles Combustibles Sprays Aguas pulverizadas Muestreos Otros autores: Woskie, Susan R.
Títulos secundários: Título: American Industrial Hygiene Association journal
Outras classificações: 872