Labour market policy and unemployment insurance

Seção: Livros
Título: Labour market policy and unemployment insurance / Anders Björklund... [et al.]
Publicação: Oxford : Clarendon Press, 1991Descrição física: VIII, 205 p. ; 22 cmSérie: (Fief studies in labour markets and economic policy)Notas: Sumario: I. Direct job creation: economic evaluation and lessons for the United States and Western Europe -- II. The economics of unemployment insurance: the case of Sweden. Problems in insurance markets.Materia / lugar / evento: Mercado de trabajo Política de empleo Seguro de desempleo Estados Unidos Empleo Casos prácticos Suecia Europa Occidental Otros autores: Björklund, R.A.
Serie secundária: Fief studies in labour markets and economic policy Outras classificações: 47Números normalizados: ISBN 0-19-828323-7
Exemplares:
FUNDACIÓN MAPFRE. Centro de Documentación — Assinatura: 47-LAB-LAB — Nº de registro: 011793
Empréstimo: DisponívelDisponível