Bigu, J.

Imagem do registro

Radon progeny reduction by means of an air cleaner of the polarized media type

• Bigu, J.
  • En: The Annals of occupational hygiene. - Oxford [etc.]. - nº 5, October 1993 ; p. 481-495
Imagem do registro

Reduction of airborne radioactive dust by means of a charged water spray

• Bigu, J.
  • En: American Industrial Hygiene Association journal. - Akron, Ohio. - Vol. 50, nº 7, July 1989 ; p. 336-345
Imagem do registro

Evaluation of a water-type dust collector at an underground crushing operation

• Grenier, M.G.
  • En: American Industrial Hygiene Association journal. - Akron, Ohio. - Vol. 49, nº 3, March 1988 ; p. 101-107