Todas las obras relacionadas: Sullivan, Laura

Imagem do registro

Language liability in a plurality nation

• Sullivan, Laura
  • En: Risk Management Magazine. - New York : Risk and Insurance Management Society, 1982- = ISSN 0035-5593. - 21/02/2013 Volumen 60 Número 1 - Enero-Febrero 2013

Trouble brewing

• Sullivan, Laura
  • En: Risk Management Magazine. - New York : Risk and Insurance Management Society, 1982- = ISSN 0035-5593. - 04/06/2012 Volumen 59 Número 5 - junio 2012

Robots to the rescue

• Sullivan, Laura
  • En: Risk Management Magazine. - New York : Risk and Insurance Management Society, 1982- = ISSN 0035-5593. - 01/02/2012 Tomo 1 vol. 59 January-February - 2012

Lend a robot a hand

• Aviso prévio

The Intrinsic beauty of risk management : how art and the discipline converge

• Sullivan, Laura
  • En: Risk Management Magazine. - New York : Risk and Insurance Management Society, 1982- = ISSN 0035-5593. - 01/06/2011 Tomo 6 Número June - 2011

In Harm's way

• Sullivan, Laura
  • En: Risk Management Magazine. - New York : Risk and Insurance Management Society, 1982- = ISSN 0035-5593. - 01/04/2008 Tomo 55 Número 4 - 2008

Northern exposures

• En: Risk management. - New York. - Vol.51, nº12, December 2004 ; p. 30-35

Outsourcing overseas

• En: Risk management. - New York. - nº 7, July 2004, p. 24-30
Imagem do registro

Risk management and the bottom line : part of the profit

• En: Risk management. - New York. - nº. 4, April 2004; p.20-26

Considering loss portfolio transfer

• En: Risk management. - New York. - nº 4, April 2004 ; p. 34-38
Imagem do registro

Corporate wellness : a healthy return on employee investment

• O'Rourke, Morgan
  • En: Risk Management. - New York. - November 2003 ; p. 34-38
Imagem do registro

A risk manager's quick guide to the web

• Coffin, Bill
  • En: Risk Management. - New York. - October 2003 ; p. 26-32

Learning to lead

• En: Risk Management. - New York. - June 2003 ; p. 48-51

Domiciles at a glance

• Coffin, Bill
  • En: Risk management. - New York. - nº 3, March 2003 ; p. 32-35

Stepping out of bounds

• En: Risk Management. - New York. - nº 12, December 2002 ; p. 34-38
Imagem do registro

Selecting a crisis management consultant

• En: Risk Management. - New York. - nº 11, November 2002 ; p. 42-46

An Alternative FIT

• En: Risk Management. - New York : RIMS. - April 2000; p.48-46
Imagem do registro

Power in the peach state

• En: Risk management. - New York. - December 1999 ; p. 20-23

The Drive to succeed