Todas las obras relacionadas: Moore, J. Steven

Imagem do registro

The Strain index : a proposed method to analyze jobs for risk of distal upper extremity disorders

• Moore, J. Steven
  • En: American Industrial Hygiene Association journal. - Akron, Ohio. - Vol. 56, nº 5, May 1995 ; p. 443-458
Imagem do registro

Upper extremity disorders in a pork processing plant : relationships between job risk factors and...

• Moore, J. Steven
  • En: American Industrial Hygiene Association journal. - Fairfax, Virginia. - Vol. 55, nº 8, August 1994 ; p. 703-715
Imagem do registro

Flywheel truing : a case study of an ergonomic intervention

• Moore, J. Steven
  • En: American Industrial Hygiene Association journal. - Fairfax, Virginia. - Vol. 55, nº 3, March 1994 ; p. 236-244