4 Resultados pesquisa

Pesquisa realizada: MAPA20080176440

Imagem do registro

Abrasive blasting with quartz sand : factors affecting the potential for incidental exposure to...

• Brantley, Charles
  • En: American Industrial Hygiene Association journal. - Akron, Ohio. - Vol. 55, nº 10, October 1994 ; p. 946-952
Imagem do registro

Optical remote sensing for air pollutants : review

• Simonds, Maureen
  • En: American Industrial Hygiene Association journal. - Akron, Ohio. - Vol. 55, nº 10, October 1994 ; p. 953-965
Imagem do registro

Quantification of bypass leakage in two different filter cassettes during welding fume sampling

• En: American Industrial Hygiene Association journal. - Akron, Ohio. - Vol. 55, nº 10, October 1994 ; p. 966-969
Imagem do registro

Use of a sedimentation method for determing respirable mass fraction in a bulk dust sample

• Reist, Parker C.
  • En: American Industrial Hygiene Association journal. - Akron, Ohio. - Vol. 55, nº 7, July 1994 ; p. 619-625