Todas las obras relacionadas: Mitchell, Olivia S.

Imagem do registro

Income trajectories in later life : longitudinal evidence from the health and retirement study

• Mitchell, Olivia S.
  • En: The Journal of the economics of ageing . - Oxford : Elsevier ScienceDirect, 2021-. - 06/06/2022 Volumen 22 - 2022 , 17 p.
Imagem do registro

How financial literacy shapes the demand for financial advice at older ages

• Kim, Hugh H.
  • En: The Journal of the economics of ageing . - Oxford : Elsevier ScienceDirect, 2021-. - 11/10/2021 Volumen 20 - 2021 , 12 p.

Trust and retirement preparedness : evidence from Singapore

• Koh, Benedict S.K.
  • En: The Journal of the economics of ageing . - Oxford : Elsevier ScienceDirect, 2021-. - 01/02/2021 Volumen 18 - 2021 , 10 p.
Imagem do registro

Narrow framing and long-term care insurance

• Gottlieb, Daniel
  • En: The Journal of risk and insurance. - Nueva York : The American Risk and Insurance Association, 1964- = ISSN 0022-4367. - 01/12/2020 Volumen 87 Número 4 - diciembre 2020 , p. 861-893