3 Resultados pesquisa

Pesquisa realizada: MAPA20080331436

Imagem do registro

Use of ozone generating devices to improve indoor air quality

• Boeniger, Mark Frederick
  • En: American Industrial Hygiene Association journal. - Akron, Ohio. - Vol. 56, nº 6, June 1995 ; p. 590-598
Imagem do registro

Interpretation of urine results used to assess chemical exposure with emphasis on creatinine...

• Boeniger, Mark Frederick
  • En: American Industrial Hygiene Association journal. - Fairfax, Virginia. - Vol. 54, nº 10, October 1993 ; p. 615-627
Imagem do registro

Formate in urine as a biological indicator of formaldehyde exposure : a review

• Boeniger, Mark Frederick
  • En: American Industrial Hygiene Association journal. - Akron, Ohio. - Vol. 48, nº 11, November 1987 ; p. 900-908