Todas las obras relacionadas: Association of British Insurers

Making sense of cyber insurance : a guide for SMEs

• London : ABI, 2016
Imagem do registro

Non-modelled risks : a guide to more complete catastrophe risk assessment for (re)insurers

• London : ABI, 2014
Imagem do registro

Identifying the challenges of a changing world : the trends facing insurer towars the 2020s

• Evans, Huw
  • London : ABI, cop. 2013

UK insurance : key facts

• [London] : Association of British Insurers, 2001-

Association of British Insurers

• Arquivos de Computador
Imagem do registro

Assessing the risks of climate change : financial implications

• London : ABI, 2009
Imagem do registro

Finacial risks of climate change : technical annexes

• Nottimghamshire : Climite Risk Management Limited, cop. 2005
Imagem do registro

A Changing climate for insurance : a summary report for chief executivess and policymakers

• Dlugolecki, Andrew F.
  • London : Association of British Insurers, 2004