Todas las obras relacionadas: International Accounting Standards Board

EIOPA information request points to Solvency II changes for insurers

• New Jersey : A.M. Best Company, 2020
Imagem do registro

El IASB avanza en una futura regulación de las combinaciones de negocios entre empresas del grupo

• Ruiz Lamas, Fernando
  • En: Técnica contable y financiera. - Madrid : Wolters Kluwer, 2017-. - 03/02/2020 Número 27 - febrero 2020 , p. 80-87

Últimos retoques de la NIIF 17

• Segovia, Jorge
  • En: KPMG Tendencias . - 23 de junio de 2020 ; 4 p.
  • Madrid [etc.] : KPMG , 2020

IFRS 17 update -Changes still possible

• New Jersey : A.M. Best Company, 2019

Exposure Draft : amendments to IFRS 17

• London : IFRS Foundation, 2019

Basis for conclusions on Exposure Draft : amendments to IFRS 17

• London : IFRS Foundation, 2019

IFRS 17 : pocket guide on reinsurance contracts held

• London : IFRS Foundation, 2018

IFRS 17 insurance contracts : effects analysis

• London : IFRS Foundation, 2017

IFRS standards : fact sheet

• London : IFRS Foundation, 2017
Imagem do registro

Accounting for "insurance contracts" according to IASB exposure draft - Is the information useful?

• Nguyen, Tristan
  • En: Geneva papers on risk and insurance : issues and practice. - Geneva : The Geneva Association, 1976- = ISSN 1018-5895. - 01/04/2013 Volumen 38 Número 2 - abril 2013 , p. 376-398
Imagem do registro

Old disagreements and new delays make convergence uncertain

• New York [etc.] : Deloitte, 2012
Imagem do registro

El Proyecto de IFRS 4 (contratos de seguro)

• Madrid [etc.] : Mazars, 2011
  • Aviso prévio

Accounting and Solvency convergence. Dream or reality?

• Esson, Rob
  • En: Geneva papers on risk and insurance : issues and practice. - Geneva : The Geneva Association, 1976- = ISSN 1018-5895. - 01/07/2007 Tomo 32 Número 3 2007 , p. 332-344
Imagem do registro

La Norma Internacional de Información Financiera (NIIF) 4 en lo concerniente a los contratos de...