4 Resultados pesquisa

Pesquisa realizada: MAPA20080537760

Imagem do registro

Managing material safety data sheets world-wide

• Ignatowski, A.J.
  • En: American Industrial Hygiene Association journal. - Akron, Ohio. - Vol. 56, nº 7, July 1995 ; p. 698-705
Imagem do registro

Assessment of the accuracy of material safety data sheets

• Kolp, Paul W.
  • En: American Industrial Hygiene Association journal. - Akron, Ohio. - Vol. 56, nº 2, February 1995 ; p. 178-183

CMA tackles the MSDS puzzle

• Hans, Mick
  • En: Safety & health. - Chicago. - Vol. 144, nº 4, October 1991 ; p. 42-45
Imagem do registro

Rights to know : pocket guide for laboratory employees

• New York : Genium Publishing Corporation, cop. 1990
  • Livros