Todas las obras relacionadas: Hongos

Imagem do registro

A Regional comparison of mold spore concentrations outdoors and inside "clean" and "mold...

• En: Journal of occupational and environmental hygiene. - Cincinnati, Ohio : American Industrial Hygiene Association : American Conference of Governmental Industrial Hygienists. - Vol. 2, nº 1, January 2005 ; p. 8-18

Media and mold exposure

• Maniloff, Randy J.
  • En: Risk Management. - New York. - nº 2, February 2003 ; p. 24-25
Imagem do registro

Prevención del riesgo biológico en el laboratorio : trabajo con hongos

Imagem do registro

Calidad de aire interior : identificación de hongos

Imagem do registro

Evaluation of airbone particulates and fungi during hospital renovation

• Overberger, Pamela A.
  • En: American Industrial Hygiene Association journal. - Akron, Ohio. - Vol. 56, nº 7, July 1995 ; p. 706-712
Imagem do registro

Micotoxinas (aflatoxinas y tricotecenos) en ambientes laborales

Imagem do registro

Método para el recuento de bacterias y hongos en aire

Imagem do registro

Elevated airborne concentrations of fungi in residential and office environments

• Reynolds, S.J.
  • En: American Industrial Hygiene Association journal. - Akron, Ohio. - Vol. 51, nº 11, November 1990 ; p. 601-604
Imagem do registro

Verticilium lecanii : allergological and toxicological studies on work exposed personnel

• En: The Annals of occupational hygiene. - Oxford [etc.]. - nº 2, 1986 ; p. 209-217