Todas las obras relacionadas: Rumanía

Romanian insurance market 2007 : the monopoly year on the emerging markets

• Ionete, Andreea
  • En: Asfalistiki Agora Insurance Magazine. - Athens : Asfalistiki Agora. - nº 376, June 2008 ; p. 110-116

The Pension system in Romania

• Moldovan, Tudor
  • En: European papers on the new welfare : the counter-ageing society. - Trieste, Geneva : The Risk Institute. - nº 4, February 2006 ; p. 137-141

Romanian non-life market

• En: World Insurance Report. - London : Evandale. - issue 769, 12 August 2005 ; p. 11-13
Imagem do registro

A First survey of teaching and research in insurance in Eastern Europe = Erste untersuchung über...

• Ebli, Gabor
  • Genève : Association de Genève, 1992