Todas las obras relacionadas: Tuberías

Imagem do registro

En Cumplimiento : NFPA 25 métodos alternativos para la evaluación interna de tuberías

• Klaus, Matt
  • En: NFPA Journal Latinoamericano. - 01/03/2017 Año 19 Número 1 - Mes marzo 2017 , p. 15-20
Imagem do registro

CEA 4001 : sistemas de rociadores de agua (sprinklers). Especificaciones para su diseño e...

• Madrid : CEPREVEN, 2013
Imagem do registro

Hydraulic fracturing : potential exposure from transportation of resulting wastewater

• Zurich : Swiss Re, 2012
Imagem do registro

Señalización de recipientes y tuberías : aplicaciones prácticas

Imagem do registro

A Probabilistic methodology for the assesment of safety from dropped loads in offshore engineering

• Mazzola, Alessandro
  • En: Risk analysis : an international journal. - New York and London : Society for Risk Analysis. - Vol. 20, nº 3, June, 2000 ; p. 327-337

Damping down

• Horton, Philip
  • En: Fire prevention. - London. - nº 328, January 2000 ; p. 33
Imagem do registro

Handling and storage of water transmission pipes and fittings

• En: Safety & health. - Itasca. - Vol. 153, nº 5, May 1996 ; p. 101-104

Radiografía de las tuberías

• En: Noticias de seguridad. - Englewood, New Jersey. - nº 2, Febrero 1988 ; [5] p.

Pipelines : técnica y seguro

• München : Münchener Rückversicherungs-Gesellschaft, 1986
  • Livros

NFPA inspection manual : a guide to property inspection for fire protection and life safety

• Massachusetts : National Fire Protection Association, cop. 1982

Señalizaciones de conducciones

Pipeline radiography : data sheet I-600-79, revised 1979

• En: National safety news. - Chicago. - Vol. 120, nº 5, November 1979 ; p. 67-70
Imagem do registro

Interventions sur des tuyauteries transportant des produits chimiques

• Leleu, J.
  • En: Cahiers de notes documentaires. - Paris. - nº 92, 3e. trimestre 1978 ; p. 395-401
Imagem do registro

Prévention des accidents aux machines à fileter

• En: Cahiers suisses de la sécurité du travail. - Lucerne. - nº 125, mars 1977 ; 16 p.

Automatic sprinkler & standpipe systems

• Bryan, John L.
  • Boston : National Fire Protection Association, cop. 1980
  • Livros