6 Resultados pesquisa

• Livros

The Role of management in healthcare reform process in Slovenia

• Koncina, Miroslav
  • En: European papers on the new welfare : the counter-ageing society. - Trieste, Geneva : The Risk Institute. - nº 1, May 2005 ; p. 149-159

Policía de Eslovenia

• Duque Quicios, José
  • En: Guardia Civil. - Madrid : Dirección General de la Guardia Civil. - nº 730, Febrero 2005 ; p. 36-41
Imagem do registro

Slovenia : state pushes ahead with privatisation without losing grip on market

• En: World Insurance Report. - London : Evandale. - issue 726, 7 November 2003 ; p. 12-14

Slovenia : a devoloping market

• Koncina, Miro
  • En: The Journal. - London : The Chartered Insurance Institute. - November 1994 ; p. 33-35