Todas las obras relacionadas: Renta variable

Risk dashboard : February 2024

• Frankfurt : EIOPA, 2024

2024 Investment Outlook

• Atlanta : Invesco, 2024

Volumen 90 Número 4 - diciembre 2023

• En: The Journal of risk and insurance. - Nueva York : The American Risk and Insurance Association, 1964- = ISSN 0022-4367. - 11/12/2023 Volumen 90 Número 4 - diciembre 2023 , 274 p.

Risk dashboard : November 2023

• Frankfurt : EIOPA, 2023
Imagem do registro

Barómetro de las pensiones privadas en España 2023 : encuesta sobre asignación de activos

• Madrid : Fondos Directo : Axa Investment Managers : Capital Group, 2023
Imagem do registro

Equity returns : where growth tells most of the story

• Saner, Patrick
  • Swiss Re : Zurich, 2023
Imagem do registro

Target volatility strategies for group self-annuity portfolios

• Olivieri, Annamaria
  • En: Astin bulletin. - Belgium : ASTIN and AFIR Sections of the International Actuarial Association = ISSN 0515-0361. - 09/05/2022 Volumen 52 Número 2 - mayo 2022 , p. 591-617
Imagem do registro

El Superatractivo de la renta variable

• En: Actualidad aseguradora. - Madrid : INESE, 1972- = ISSN 0012-947X. - 24/01/2022 Número 1 - 24 enero 2022 , p. 74-79
Imagem do registro

A Mixed bond and equity fund model for the valuation of variable annuities

• Augustyniak, Maciej
  • En: Astin bulletin. - Belgium : ASTIN and AFIR Sections of the International Actuarial Association = ISSN 0515-0361. - 01/01/2021 Volumen 51 Número 1 - enero 2021 , p. 132-159
Imagem do registro

Less-expensive valuation and reserving of long-dated variable annuities when interest rates and...

• Fergusson, Kevin
  • En: Astin bulletin. - Belgium : ASTIN and AFIR Sections of the International Actuarial Association = ISSN 0515-0361. - 01/05/2020 Volumen 50 Número 2 - mayo 2020 , p. 381-417

2020 Review & preview : US life- annuity

• New Jersey : A.M. Best Company, 2020
Imagem do registro

The Impact of EIOPA statement on insurers' dividends : evidence from equity market

• En: financial stabilty. Financial stability report: july 2020 . Financial stability report: july 2020. - Luxembourg : European Insurance Occupational Pensions Authority, 2020. - ISBN 978-92-9473-239-2 = ISSN 2467-3722
  • Frankfurt : EIOPA, 2020
Imagem do registro

El Análisis financiero tras la MiFID II :¿avance o retroceso?

• Ecenarro, Sara
  • En: Revista Análisis Financiero. - octubre 2019; 7 p
Imagem do registro

Where less is more : reducing variable annuity fees to benefit policyholder and insurer

• Bernard, Carole
  • En: The Journal of risk and insurance. - Nueva York : The American Risk and Insurance Association, 1964- = ISSN 0022-4367. - 02/09/2019 Volumen 86 Número 3 - septiembre 2019 , p. 761-782
Imagem do registro

El Problema de la falta de cobertura de análisis de los valores cotizados : el caso español

• Echevarría, Alfredo
  • En: Revista Análisis Financiero . - Octubre 2019; X; 5 p.

Comentario de mercado, diciembre 2019

• [Madrid] : Asesores CPPS, 2019

Lapse-and-reentry in variable annuities

• Moenig, Thorsten