Todas las obras relacionadas: Higienista industrial

Imagem do registro

Employers' expectations of knowledge and skills of master's-trained industrial hygienists

• Brosseau, L.M.
  • En: Journal of occupational and environmental hygiene. - Cincinnati, Ohio : American Industrial Hygiene Association : American Conference of Governmental Industrial Hygienists. - Vol. 2, nº 1, January 2005 ; p. 1-7
Imagem do registro

An Analysis of manager expectations for entry-level industrial hygienists

• Oestenstad, Riedar K.
  • En: American Industrial Hygiene Association journal. - Fairfax, Virginia. - Vol. 55, nº 6, June 1994 ; p. 546-551
Imagem do registro

Evaluation of professional competency in occupational hygiene in Canada : the CRBOH Program

• Verma, Dave K.
  • En: American Industrial Hygiene Association journal. - Fairfax, Virginia. - Vol. 55, nº 4, April 1994 ; p. 364-369

Lester V. Cralley : pioneers in the profession

• Bonney, Thomas B.
  • En: American Industrial Hygiene Association journal. - Fairfax, Virginia. - Vol. 54, nº 10, October 1993 ; [4] p.

Industrial hygiene ethics in the '90s

• Farrar, Alice C.
  • En: American Industrial Hygiene Association journal. - Fairfax, Virginia. - Vol. 54, nº 7, July 1993 ; p. 403-407
Imagem do registro

Developing an effective lead detection and abatement industry : the role of the industrial hygienist

• Anderson, Loren A.
  • En: American Industrial Hygiene Association journal. - Fairfax, Virginia. - Vol. 54, nº 6, June 1993 ; p. 331-334
Imagem do registro

The Quest for competence, confidence, and certification : mentors and peers and industrial...

• Thedell, Terry D.
  • En: American Industrial Hygiene Association journal. - Akron, Ohio. - Vol. 53, nº 8, August 1992 ; p. 524-526

La Higiene laboral en Europa : el desarrollo de la profesión

• [Madrid?] : Instituto Nacional de Medicina y Seguridad del Trabajo, [1992?]
  • Livros

Detectives ocupacionales

• En: Noticias de Seguridad. - Englewood, New Jersey. - nº 6, Junio 1991 ; p. 26-30

Consultores de higiene industrial

• En: Noticias de Seguridad. - Englewood, New Jersey. - nº 7, Julio 1990 ; p. 4-8
Imagem do registro

Industrial hygiene is a viable profession

• Cralley, Lewis J.
  • En: American Industrial Hygiene Association journal. - Akron, Ohio. - Vol. 49, nº 10, October 1988 ; p. 479-484

Hygienists break traditional boundaries

• Srachta, Bruce J.
  • En: National safety and health news. - Chicago. - Vol. 132, nº 2, August 1985 ; [3] p.

El Higienista industrial : formación y asociaciones profesionales en E.E.U.U

• Aurioles, G.