Todas las obras relacionadas: Posiciones de trabajo

Imagem do registro

Standing, sitting and associated working conditions in the Quebec population in 1998

• Tissot, F.
  • En: Ergonomics. - London and Washington. - Vol. 48, nº 3, 22 February 2005 ; p. 249-269

Posturas forzadas

Imagem do registro

Stabilographic analysis of unconstrained standing

• Duarte, Marcos
  • En: Ergonomics. - London and Washington. - Vol. 43, nº 11, November 2000 ; p. 1825-1839.
Imagem do registro

Posture, discomfort and performance in a VDT task

• Liao, M.-H.
  • En: Ergonomics. - London [etc.]. - Vol. 43 nº 3, March 2000 ; p. 345-359