Pérdidas por incendios

Conexión bomberos

• Molina U., Carlos R.
  • En: Revista Fasecolda. - Bogotá : Unión de Aseguradoras Colombianos, 1979- = ISSN 0120-1972. - 12/12/2022 Número 188 - 2022 , p. 82-83

Problemática del sector de alimentación en los Seguros de Daños

• Fernández, Javier
  • Madrid : AGERS, 2022
  • Materiais de Áudio
Imagem do registro

Generalizing the log-moyal distribution and regression models for heavy-tailed loss data

• Li, Zhengxiao
  • En: Astin bulletin. - Belgium : ASTIN and AFIR Sections of the International Actuarial Association = ISSN 0515-0361. - 01/01/2021 Volumen 51 Número 1 - enero 2021 , p. 57-99

2020 California wildfires may lead to further spikes in reinsurance rates

• Oldwick [etc.] : A.M. Best Company, 2020
Imagem do registro

Australian insurers able to contend with mounting bushfire losses

• Rafferty, Alex
  • Singapore : A.M Best Company, 2020
Imagem do registro

Fire: environmental exposures and risk management

• Exton : AXA XL, 2019
Imagem do registro

Home structure fires : supporting tables

• Ahrens, Marty
  • Quincy, MA : National Fire Protection Association, Fire Analysis and Research Division, 2018
Imagem do registro

Incendios forestales : causas, medidas preventivas y aseguramiento de la pérdida de las masas

• Torres, Manuel
  • En: Pericia. - Madrid : APCAS, 1990-. - 01/12/2017 Número 74 - diciembre 2017 , p. 6-9
Imagem do registro

Reprise d'activité rapide pour la fabrique de maisons de bois

• Dosne, René
  • En: Face au risque : la référence des acteurs de la sécurité. - Saint -Marcel : CNPP, 1979- = ISSN 0014-6269. - 01/12/2014 Número 508 - diciembre 2014 , p. 26-29
Imagem do registro

Non-home structure fires by equipment involved in ignition

• Quincy : National Fire Protection Association, 2011
Imagem do registro

Home structure fires by equipment involved in ignition

• Quincy : National Fire Protection Association, 2011

The Total cost of fire in the United States

• Quincy : NFPA, 2011

Property risk : special report

• En: Strategic risk. - Southhall : NewsQuest, 2005-2012. - 01/02/2010 Número 65 - febrero 2010 , p. 43-50
Imagem do registro

Certified loss prevention products can promote sustainability : tried and tested

• Azimi, Robert
  • En: Asia insurance review. - Singapore : Ins Communications Pte Ltd., 2009- = ISSN 0218-2696. - Número January 2009, p. 92-93
Imagem do registro

No industry is immune to chemical fires

• Parker, James G.
  • En: Safety & health. - Itasca. - Vol. 172, nº 3, September 2005 ; p. 44-47