Todas las obras relacionadas: Programas de gerencia de riesgos

Imagem do registro

Mitigate. Adapt. Protect. : How green insurance will help combat climate change. Report 2022

• Pars : AXA Green Business, 2022
Imagem do registro

Third-party risk management best practices : expert advice for an effective & efficient program

• Concord, Massachusetts : ProcessUnity, 2020
Imagem do registro

Fire: environmental exposures and risk management

• Exton : AXA XL, 2019
Imagem do registro

Compliance at a crossroads : one step forward, two steps back

• [S.l.] : Accenture, 2016
Imagem do registro

Insurance ERM : the rise of risk management as a business strategy partner

• [New York] : Towers Watson, cop. 2015

Accenture 2014 compliance risk study

• New York [etc.] : Accenture, 2014
Imagem do registro

Four keys to creating a vendor risk management program that works

• Concord, Massachusetts : ProcessUnity, 2014

Risk management goes global

• En: Asia insurance review. - Singapore : Ins Communications Pte Ltd., 2009- = ISSN 0218-2696. - 01/07/2013 Número 7 - julio 2013 , p. 72-73
Imagem do registro

Risk management in a time of global uncertainty

• Zurich : Zurich Financial Services Group, 2012
Imagem do registro

The Value of enterprise risk management

• Hoyt, Robert E.
  • En: The Journal of risk and insurance. - Nueva York : The American Risk and Insurance Association, 1964- = ISSN 0022-4367. - 01/12/2011 Tomo 78 Número 4 - 2011 , p. 795-822

Tired of Solvency II? : what boards need to do next

• O'Brien, Rory
  • En: Emphasis. - New York : Towers Watson, 1987-. - 30/09/2011 Número 3 - 2011 , p. 32
Imagem do registro

ERM technology tools : a contemporary look

• New York : RIMS, 2011

Report on the Accenture 2011 global risk management study

• New York [etc.] : Accenture, 2011

Global enterprise risk management survey'10

• Chicago : AON Corporation, 2010
Imagem do registro

La Gerencia de riesgos en tiempos de crisis

• Macías, Miguel Angel
  • En: Actualidad aseguradora. - Madrid : INESE, 1972- = ISSN 0012-947X. - 01/12/2008 Número 37 - 2008, p. 5
Imagem do registro

El Gobierno corporativo está cambiando el papel de la gerencia de riesgos

• En: Gerencia de riesgos y seguros. - Madrid : Fundación MAPFRE Estudios. - nº 91, 3er. trimestre 2005 ; p. 65-67

Serving the Ivory Tower : managing risk at the University of California

• Vaughn, Ritza
  • En: Risk management. - New York. - nº 6, June 2004 ; p. 12-19
Imagem do registro

Learning about our risky business

• Watson, Leonard J.
  • En: Risk management. - New York. - nº 6, June 2004 ; p. 32-37
Imagem do registro

Catastrophe modeling for corporate risk managers

• O'Brien,Tom
  • En: Risk management. - New York. - nº 5, mayo 2004 ; p.18-24