Todas las obras relacionadas: Dinamarca

Imagem do registro

Choice models in Nordic long-term care : care managers' experiences of privilege and disadvantage...

• En: European Journal of Ageing : social, behavioural and health perspectives. - Cham, Switzerland [etc.] : Springer International Publishing AG, 2021-. - 06/06/2022 Volumen 19 Número 2 - 2022 , p. 211-220
Imagem do registro

Gender differences in time to first hospital admission at age 60 in Denmark, 1995-2014

• En: European Journal of Ageing : social, behavioural and health perspectives. - Cham, Switzerland [etc.] : Springer International Publishing AG, 2021-. - 01/11/2021 Volumen 18 Número 4 - 2021 , p. 443-451

How nine diigtal frontrunners can lead on AI in Europe

• New York : McKinsey & Company, 2020
Imagem do registro

Modelling socio-economic differences in mortality using a new affluence index

• En: Astin bulletin. - Belgium : ASTIN and AFIR Sections of the International Actuarial Association = ISSN 0515-0361. - 02/09/2019 Volumen 49 Número 3 - septiembre 2019 , p. 555- 590
Imagem do registro

What happens when compensation for whiplash claims is made more generous?

• Cassidy, J. David
  • En: The Journal of risk and insurance. - Nueva York : The American Risk and Insurance Association, 1964- = ISSN 0022-4367. - 03/09/2018 Volumen 85 Número 3 - septiembre 2018 , p. 635-662
Imagem do registro

Regulatory capture and efficacy in workers' compensation