Todas las obras relacionadas: Planes de jubilación

Jubilación flexible y compatible

• Conde-Ruiz, José Ignacio
  • Madrid : Instituto Santalucía, 2023
Imagem do registro

VII Estudio sobre la situación de las pensiones en España : ¿qué impacto tendrán las últimas...

• Amstelveen : KPMG, 2023
Imagem do registro

Determinants of early-access to retirement savings : lessons from the COVID-19 pandemic

• En: The Journal of the economics of ageing . - Oxford : Elsevier ScienceDirect, 2021-. - 01/02/2023 Volumen 24 - 2023 , 15 p.
Imagem do registro

Le Point sur l' épargne retraite

• En: L'Argus de l'assurance. - Paris : Groupe Industrie Services Info, 1983- = ISSN 1626-4428. - 16/10/2020 Número 7678 - 16 octubre 2020 , 9 p.

Le PER : épargne retraite un an après

• En: L'Argus de l'assurance. - Paris : Groupe Industrie Services Info, 1983- = ISSN 1626-4428. - 16/10/2020 Número 7678 - 16 octubre 2020 , p. 32-39
Imagem do registro

Avec la loi Pacte, l'heure de la retraite est arrivée

• Limoge, François
  • En: L'Argus de l'assurance. - Paris : Groupe Industrie Services Info, 1983- = ISSN 1626-4428. - 18/09/2020 Número 7673 - 18 septiembre 2020 , p. 20-24
Imagem do registro

What do Europeans want from their pension savings?

• Brussels : Insurance Europe, 2020
Imagem do registro

On the optimal combination of annuities and tontines

• Chen, An
  • En: Astin bulletin. - Belgium : ASTIN and AFIR Sections of the International Actuarial Association = ISSN 0515-0361. - 01/01/2020 Volumen 50 Número 1 - enero 2020 , p. 95-129

Situación de las pensiones en España : III estudio de mercado

• Granado, Álvaro
  • Madrid [etc.] : KPMG, 2019
Imagem do registro

Tonuity :a novel individual-oriented retirement plan

• Chen, An
  • En: Astin bulletin. - Belgium : ASTIN and AFIR Sections of the International Actuarial Association = ISSN 0515-0361. - 01/01/2019 Volumen 49 Número 1 - enero 2019 , p. 5-30

The Actuary. January/February 2019

• En: The Actuary : the magazine of the Institute & Faculty of Actuaries. - London : Redactive Publishing, 2019-. - 01/01/2019 Número 1 - January/February 2019 , 52 p.

Situación de las pensiones en España : II estudio de mercado

• Granado, Álvaro
  • Madrid [etc.] : KPMG, 2018
Imagem do registro