Todas las obras relacionadas: Surminski, Swenja

Imagem do registro

Fit for purpose and fit for the future? : an evaluation of the UK's new flood reinsurance pool

• Surminski, Swenja
  • En: Risk management & insurance review. - Malden, MA : The American Risk and Insurance Association by Blackwell Publishing, 1999- = ISSN 1098-1616. - 01/03/2018 Tomo 21 Número 1 - 2018 , p. 33-72
  • Artigos e Capítulos
Imagem do registro

Investigating the risk reduction potential of disaster insurance across Europe

• Surminski, Swenja
  • En: Geneva papers on risk and insurance : issues and practice. - Geneva : The Geneva Association, 1976- = ISSN 1018-5895. - 03/04/2017 Volumen 42 Número 2 - abril 2017 , p. 247-274
  • Artigos e Capítulos
Imagem do registro

An Integrated approach to managing extreme events and climate risk : towards a concerted public...

• Golnaragh, Maryam
  • Zurich : The Geneva Association, 2017