4 Resultados pesquisa

Pesquisa realizada: MAPA20190015738

Imagem do registro

A Framework and case study for exposure assement in the voluntary children's chemical evaluation...

• Reiss, Richard
  • En: Risk analysis : an international journal. - New York and London : Society for Risk Analysis. - Vol. 23, nº 5, October, 2003 ; p. 1069-1084
  • Aviso prévio
Imagem do registro

European risk policy issues

• Löfstedt, Ragnar E.
  • En: Risk analysis : an international journal. - New York and London : Society for Risk Analysis. - Vol. 23, nº 2, April, 2003 ; [1] p.
  • Aviso prévio

Risk assessment and indoor air quality

• Florida : CRC Press LLC, cop. 1999
  • Livros