Todas las obras relacionadas: Países emergentes

Imagen del registro

The Life & Health insurance inclusion radar : why markets are more, or less, inclusive

• Zurich : Swiss Re Institute, 2023

Emerging Asia : becoming less shock prone

• Zhu, John
  • Zurich : Swiss Re Institute, 2023

BRICS expanding

• Pires de Lima, Bernardo
  • En: Extra Cover.- Porto [etc.] : MDS Group. - 14 November 2023 ; 5 p.

Food over fuel : Asia's price shock

• Zhu, John
  • Zurich : Swiss Re Institute, 2022

Panorama internacional 2021

• Madrid : CESCE, 2021
Imagen del registro

El Microscopio global de 2019 : el entorno propicio para la inclusión financiera

• Londres [etc.] : The Economist Intelligence Unit, 2019
Imagen del registro

Global insolvence outlook 2020 : a softer but broader based rise in corporate insolvencies

• Lemerle, Maxime
  • Paris : Euler Hermes, 2020
Imagen del registro

Improving agricultural microinsurance by applying universal kriging and generalised additive...

• En: Geneva papers on risk and insurance : issues and practice. - Geneva : The Geneva Association, 1976- = ISSN 1018-5895. - 01/07/2019 Volumen 44 Número 3 - julio 2019 , p. 446-480
Imagen del registro

Financing recovery after disasters : explaining from property-liability insurance firms

• Collier, Benjamin
  • En: The Journal of risk and insurance. - Nueva York : The American Risk and Insurance Association, 1964- = ISSN 0022-4367. - 03/06/2019 Volumen 86 Número 2 - junio 2019 , p. 479-520
Imagen del registro

Economic insights : remittances: a source of resilience for emerging markets

• Zurich : Swiss Re, 2019
Imagen del registro

Three questions about emerging economies

• [New York] : McKinsey & Company, 2019
Imagen del registro

Healthcare in emerging markets : exploring the protection gaps

• Schanz, Kai-Uwe
  • Zurich : The Geneva Association, 2019
Imagen del registro

ASEAN- Favorable demographics and development boost economic growth

• Oldwick, N.J. : A.M Best Company, 2019
Imagen del registro

Sector textil : mayores oportunidades en los países emergentes

• En: Solunion : la revista con la mejor información para desarrollar la actividad comercial de las empresas. - Madrid : SOLUNION, 2013-2020. - 17/09/2018 Número 16 - septiembre 2018 , p. 6-7
Imagen del registro

África, soluciones para que todo funcione

• En: Solunion : la revista con la mejor información para desarrollar la actividad comercial de las empresas. - Madrid : SOLUNION, 2013-2020. - 17/09/2018 Número 16 - septiembre 2018 , p. 16

Informe mensual CaixaBank - Septiembre 2018

• En: Informe mensual CaixaBank Research. - Barcelona : CaixaBank Research, 2018-. - 03/09/2018 Año 2018 Número 426 - septiembre 2018
Imagen del registro

¿Hay ganadores y perdedores con la globalización?

• Carrillo Neff, Marta
  • En: Economistas. - Madrid : Colegio de Economistas de Madrid, 1983-2022 = ISSN 0212-4386. - 03/09/2018 Número 159 - septiembre 2018 , p. 6-19
Imagen del registro

India holds great potential for travel insurers