Todas las obras relacionadas: Equilibrio económico

Imagen del registro

Does agricultural insurance help farmers escape the poverty trap? Research based on multiple...

• Liao, Pu
  • En: Geneva papers on risk and insurance : issues and practice. - Geneva : The Geneva Association, 1976- = ISSN 1018-5895. - 01/01/2020 Volumen 45 Número 1 - enero 2020 , p. 203- 223
Imagen del registro

El Plan financiero componente esencial del business plan

• Boronat Ombuena, Gonzalo J.
  • En: Técnica contable y financiera. - Madrid : Wolters Kluwer, 2017-. - 02/07/2018 Número 10 - julio/agosto 2018 , p. 30-43
Imagen del registro

An Economic premium principle under the dual theory of the smooth ambiguity model

• Fujii, Yoichiro