Todas las obras relacionadas: Relación costo-beneficio

Imagen del registro

Life insurance and pension contracts II : the life cycle model with recursive utility

• Aase, Knut K.
  • En: Astin bulletin. - Belgium : ASTIN and AFIR Sections of the International Actuarial Association = ISSN 0515-0361. - 01/01/2016 Volumen 46 Número 1 - enero 2016 , p. 71-102
Imagen del registro

The Inverse relation between risks and benefits : the role of affect and expertise

• Sokolowska, Joanna
  • En: Risk analysis : an international journal. - McLean, Virginia : Society for Risk Analysis, 1987-2015 = ISSN 0272-4332. - 01/07/2015 Volumen 35 Número 7 - julio 2015 , p. 1252-1267
Imagen del registro

La Expatriación y el desarrollo de carreras

• Elia, Michael
  • En: Capital humano. - Madrid. - nº 186, Marzo 2005 ; p. 90-94
Imagen del registro

What to do at low doses : a bounding approach for economic analysis

• En: Risk analysis : an international journal. - New York and London : Society for Risk Analysis. - Vol. 22, nº 4, August, 2002 ; p. 679-688
Imagen del registro

A Case study of ligitation management by extranet

• Gullen, Christopher
  • En: Risk Management. - New York. - nº 6, June 2002 ; p. 40-44