Todas las obras relacionadas: Noordhoek, Dennis

Imagen del registro

Regulation of artificial intelligence in insurance : balancing consumer protection and innovation

• [Zurich] : The Geneva Association, 2023
Imagen del registro

Ransomware : an insurance market perspective

• Pain, Darren
  • Zurich : The Geneva Association, 2022
Imagen del registro

Insurance Development in Emerging Markets : The role of public policy and regulation

• Zurich : The Geneva Association, 2022
Imagen del registro

The Geneva Association : regulation and supervision: insurance for a better world

• Noordhoek, Dennis
  • En: Asia insurance review. - Singapore : Ins Communications Pte Ltd., 2009- = ISSN 0218-2696. - 01/06/2020 Número 6 - junio 2020 , p. 56-57
  • Artículos y Capítulos