Pesquisa de referências

La Catalunya de Jules Ainaud (1871-1872)

Seção: Livros
Título: La Catalunya de Jules Ainaud (1871-1872)
Publicação: Madrid : Fundación MAPFRE, D.L. 2022Série: (Collecció Arxius Fotogràfics Fundación MAPFRE)Notas: Sumario: L'exposició La Catalunya de Jules Ainaud (1871-1872) s'acompanya d'un catàleg on es reprodueix una gran part de les imatges fotogràfiques que Jules Ainaud va prendre a Catalunya entre l'agost del 1871 i el juliol del 1872 per encàrrec de la casa J. Laurent de Madrid. El fet que Ainaud treballés per a la casa J. Laurent va relegar el nom a l'anonimat. Aquesta publicació té com a finalitat donar a conèixer la seva obra i posar el seu nom a l'alçada que es mereix dins la història de la fotografia del segle XIX a Espanya. Incorpora, a més, un assaig a càrrec del comissari del projecte, Jep Martí Baiget, i un altre de Carlos Teixidor Cadenas, conservador de fotografia a la Fototeca de l'Institut del Patrimoni Cultural d'EspanyaContém: Jules Ainaud, un fotògraf a l'ombra de J. Laurent / Jep Martí i Baiget -- Sobre els negatius de vidre d'Ainaud / Carlos Teixidor Cadenas -- Catàleg de l'exposició -- Llistat d'obres de catàleg i crèdits fotogràficsRegistros relacionados: Traducción de: La Cataluña de Jules Ainaud (1871-1872)Traducido bajo el título: La Cataluña de Jules Ainaud (1871-1872)Materia / lugar / evento: Ainaud, Jules Fotografía Catálogos de exposiciones Otros autores: Fundación MAPFRE. Área de Cultura
Serie secundária: Colección Archivos Fotográficos de Fundación MAPFRE Outras classificações: 943.3Números normalizados: DL M. 30.178-2022ISBN 978-84-9844-833-7
Referencias externas:
Exemplares:
FUNDACIÓN MAPFRE. Centro de Documentación
FUNDACIÓN MAPFRE. Centro de Documentación — Assinatura: MAP - 943.3 92 CAT CAT — Nº de registro: 052749
Empréstimo: DisponívelDisponível