Novedades del Centro de Documentación de Fundación MAPFRE...

Persistent link
MARCXML Dublin Core RDF MODS Cita bibliográfica BibTeX SWAP METS

Record image

Articles Articles Novedades del Centro de Documentación de Fundación MAPFRE. Enero 2021     Recurso electrónico / Electronic resource (A new window will open)

Collection: Articles

Title: Novedades del Centro de Documentación de Fundación MAPFRE. Enero 2021

This includes: Panorama económico y sectorial 2021 / MAPFRE Economics -- Las Organizaciones empresariales y el ejercicio de la dirección en el año 2020 / Miguel Angel Martínez Martínez -- Perspectivas del sector asegurador 2020 / INESE Data -- The Global risks report 2021 / World Economic Forum -- Allianz risk barometer: identifying the major business risks for 2021 / Allianz Global Corporate & Specialty -- The 2021 ageing report: underlying assumptions & projection methodologies / European Commission -- 5º Estudio de las Apps del sector asegurador español / Innovación Aseguradora -- Top trends in property and casualty insurance 2021 / CapGemini -- Top trends in Life 2021 / CapGemini

Secondary series: Objetivo Seguro Icono con lupa

Other categories: 020

Rights: In Copyright (InC): http://rightsstatements.org/vocab/InC/1.0/

Recurso electrónico / Electronic resource (A new window will open) Recurso electrónico / Electronic resource

See issue detail See issue detail