Analysis of airborne pollutants in working atmospheres

Colección: Libros
Título: Analysis of airborne pollutants in working atmospheres / Janet Moreton, N.A.R. FallaAutor: Moreton, Janet
Publicación: London : The Chemical Society, 1980Descripción física: VIII, 184 p. ; 22 cm.Notas: Fondo donado por el Sr. Enrique González Fernández, del INSHTSumario: Introduction -- Airborne pollutants in welding -- Sampling of welding workshop atmospheres -- Analysis of welding fumes and pollutant gases -- Origin of aiborne pollutants in the surface coatings industry -- Collection and analysis of gaseous atmospheric pollutants in the surface coatings industry -- Collection and analysis of particulate atmospheric pollutants in the surface coatings industry -- Future trends relating to sampling and analysis in the welding and surface coatings industriesMateria / lugar / evento: Partículas ambientales Calidad del aire Contaminación atmosférica Sustancias tóxicas y peligrosas Higiene ambiental Otros autores: Falla, N.A.R.
Otras clasificaciones: 872Números normalizados: ISBN 0-85186-860-6
Referencias externas:
Ejemplares:
FUNDACIÓN MAPFRE. Centro de Documentación
FUNDACIÓN MAPFRE. Centro de Documentación — Signatura: MAP - 872 MOR ANA — Nº de registro: 048347
Préstamo: DisponibleDisponible