Sección: Libros
Título: Organic micropollutants in drinking water : proceedings of a workshop organised within the framework of the concerted action "Organic Micropollutants in the Aquatic Environment"... / edited by J. Rivera and G. Angeletti
Publicación: [S.l. : s.n.], [1988?] (Brussels : E. Guyot)Descripción física: 200 p. ; 23 cmSerie: (Water pollution research report ; 9)Notas: Precede al tít.: Commission of the European CommunitiesMateria / lugar / evento: Contaminación del agua Aguas potables Contaminantes orgánicos Otros autores: Rivera, J.
Angeletti, G.
Comisión de las Comunidades Europeas
Serie secundaria: Water pollution research report ; 9 Otras clasificaciones: 832.2
FUNDACIÓN MAPFRE. Centro de Documentación — Signatura: D097 - 035 — Nº de registro: 009382