MBOCA

Case study carcinogens : the MBOCA TLV example

• Hogan, Theodore J.
  • En: American Industrial Hygiene Association journal. - Fairfax, Virginia. - Vol. 54, nº 8, August 1993 ; p. 458-460
Imagen del registro

Response to "Case study carcinogens: the MBOCA TLV example"

• Ward, Elizabeth M.
  • En: American Industrial Hygiene Association journal. - Fairfax, Virginia. - Vol. 54, nº 8, August 1993 ; p. 461-463
Imagen del registro

Biological monitoring for workers exposed to 4,4'-methylenebis (2-chloroaniline)

• En: American Industrial Hygiene Association journal. - Akron, Ohio. - Vol. 51, nº 1, January 1990 ; p. 5-7